Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Podání stížnosti

Stížnosti na jednotlivé služby organizace (sociální a doprovodné služby) zadávejte prosím dle návodu, který najdete pod odkazy s jejich názvy.

Kdokoliv může anonymně nebo s uvedením jména a kontaktu (pro zpětnou odpověď) podat stížnost na jakoukoliv skutečnost, která se týká organizace jako celku, případně zaměstnanců (způsobu práce, chování atd.).

Stížností se bude zabývat předseda dozorčí rady Portus Prachatce, o.p.s. (dozorcirada@portusprachatice.cz) a vedoucí sociálních služeb (galdia@portusprachatice.cz

Do 30 dnů musí dozorčí rada zaujmout ke stížnosti postoj a dát podnět k řešení.

Odvolání je možné do 30 dnů od zveřejnění odpovědi na stížnost.


Stížnosti k rukám vedení organizace můžete podat následujícími způsoby:

  • „Schránka na připomínky a stížnosti“ ve vstupní hale sídla organizace poblíž schodiště (vybírána 1x týdně vedoucí sociálních služeb organizace)
  • E-mailem – galdia@portusprachatice (vedoucí sociálních služeb) (vybíráno v pracovní dny)
  • Poštou na adresu – Velké náměstí 14, 383 01 Prachatice adresované vedení organizace (vybíráno v pracovní dny)
  • Telefonicky – 723 387 803 (vedoucí sociálních služeb) (dostupnost v pracovní dny)
  • Osobně – vedoucí sociálních služeb (dostupnost v pracovní dny v otevírací době na adrese Starokasárenská 192)
  • Elektronický formulář (vybíráno v pracovní dny)