Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Podání stížnosti

Nejste-li spokojeni se službami NZDM Klubu I.P., můžete si stěžovat. 

Stížnosti, připomínky a podněty, jak na to?
  • Stížnost, připomínku či podnět nám můžeš říct, zatelefonovat na tel. číslo 723 206 051, napsat písemně a vhodit do schránky stížností (na chodbě Klubu I.P., nebo v budově na adrese Starokasárenská 192, 383 01 Prachatice) nebo zaslat elektronicky pomocí formuláře či emailu (klubip@portusprachatice.cz)
  • Email lze napsat i vedoucí sociálních služeb galdia@portusprachatice.cz, nebo dozorčí radě Portus Prachatice dozorcirada@portusprachatice.cz
  • Schránku stížností na chodbě Klubu vybírají každý týden dva pracovníci.
  • Můžeš být anonymní.
  • Tvou stížnost řeší vedoucí zařízení, vedoucí sociálních služeb, případně dozorčí rada Portus Prachatice o.p.s.
  • Nejdéle do 30 - ti dnů ti určitě odpovíme.
  • Tvá stížnost bude řádně zaznamenána v dokumentaci klubu.
  • Odvolání je možné do 30 dnů od zveřejnění odpovědi na stížnost.

Pomocí tohoto formuláře můžete podat oficiální stížnost na poskytované služby NZDM Klub I.P..




OTEVÍRACÍ DOBA

KONZULTACE slouží k individuálním rozhovorům v kontaktní místnosti.
Po dobu individuálních konzultací je herna Klubu uzavřena.