
První kontakt
- můžete volat, psát, chatovat si s námi
- lze přijít i bez objednání a bude-li mít některý z pracovníků prostor, rádi Vás hned přijmeme
- chcete-li mít jistotu, že se Vám bude moci některý z pracovníků věnovat, objednejte se předem
- je možné nás kontaktovat jednorázově či opakovaně
- nezl. dítě může využívat službu bez ohledu na přítomnost dospělé osoby
První schůzka a návazná spolupráce
- dozvíte se jméno pracovníka, který se Vám bude věnovat
- seznámíte se základními informacemi o Krizovém centru (co očekávat, jak to u nás chodí, Vaše práva apod.) a souhlasíte-li s nimi, je uzavřena ústní dohoda o spolupráci (u klientů v úzké spolupráci OSPOD doporučeme písemnou verzi)
- dohoda se uzavírá na dobu neurčitou (platnosti z naší strany pozbývá, pokud o Vás déle jak 2 měsíce nevíme)
- dohodu lze vypovědět okamžitě
- vyslechneme si Váš příběh, se kterým přicházíte
- je na Vás, zda chcete vystupovat pod svým jménem či anonymem
- pokud Vám budeme moci pomoci, nabídneme Vám další schůzku
- budete-li i Vy souhlasit, domluvíme termín a začneme pracovat na změně
- počet konzultací je neomezen (přínosnost určujete Vy)
- v konzultacích se věnujeme tématům, se kterými přicházíte
- délka jedné konzultace trvá cca 60 min
Práce s osobními údaji
- o průběhu každé konzultace je veden písemný záznam v elektronické databázi
- do osobního spisu je možné po předchozí domluvě nahlédnout
- pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí
- prolomení mlčenlivosti pracovníka směrem k třetí osobě můžete učinit písemně
- pracovníci mohou mlčenlivost prolomit pouze v těchto případech
- v oblasti trestního zákoníku
- vyžádá-li si informace OSPOD
- jsou-li informace podány třetí osobě a disponujeme-li kontaktem na Vás, jste o tomto kroku informováni
- pracovníci pracují pod supervizí
- osobní dokumentace podléhá archivaci (v průměru 10 let)