Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Podání stížnosti

Jste s naší službou nespokojení, či máte připomínku ke zlepšení? Jedním z Vaších práv je právo si stěžovat. Jak na to? 

Pokud Vám něco nevyhovuje nebo máte připomínku pro zlepšení, můžete nám to říci:

  • osobně kterémukoliv pracovníkovi, realizátorovi Krizového centra, vedoucí sociálních služeb
  • zatelefonovat na tel. 736 213 002 (Krizové centrum) nebo tel. 723 387 803 (vedoucí sociálních služeb)
  • napsat e-mail - Krizové centrum krizac@portusprachatice.cz, vedoucí sociálních služeb galdia@portusprachatice.cz, dozorčí rada dozorcirada@portusprachatice.cz
  • napsat dopis - Portus Prachatice, o.p.s., Velké náměstí 14, 383 01 Prachatice nebo Krizové centrum – centrum pomoci rodině a dětem, Starokasárenská 192, 383 01 Prachatice
  • vhodit do Schránky přání, podnětů a stížností před vchodem do Krizového centra na adrese Starokasárenská 192, Prachatice či je možné využít schránku v sídle organizace
    Portus Prachatice, o.p.s. v přízemí budovy na adrese Velké náměstí 14, Prachatice
  • vyplnit elektronický formulář níže
  • podání stížnosti může být anonymní
  • Vaši stížnost řeší vedoucí sociálních služeb a dozorčí rada Portus Prachatice o. p. s.
  • nejdéle do 30 - ti dnů Vám určitě odpovíme
  • odvolání je možné do 30 dnů od zveřejnění odpovědi na stížnost

Webový formulář:




Kontakt

Krizové centrum 

+420 736 213 002

krizac@portusprachatice.cz

Starokasárenská 192, Prachatice