Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Podání stížnosti

Postup podání stížnosti na službu.

Stížnosti, připomínky a podněty, jak na to?
  • Stížnost, připomínku či podnět nám můžeš říct, zatelefonovat, napsat písemně a vhodit do schránky stížností nebo zaslat elektronicky pomocí formuláře.
  • Schránku stížností vybírají každý týden dva pracovníci.
  • Můžeš být anonymní.
  • Tvou stížnost řeší vedoucí zařízení, ředitel organizace, případně správní a dozorčí rada Portus Prachatice o.p.s.
  • Nejdéle do 30 - ti dnů ti určitě odpovíme.
  • Tvá stížnost bude řádně zaznamenána v dokumentaci klubu.

Pomocí tohoto formuláře můžete podat oficiální stížnost na poskytované služby NZDM Klub I.P..




OTEVÍRACÍ DOBA
 

Klub otevřen

Individuální
konzultace

Pondělí

6-20 let

 -  12:00-17:00

Úterý

6-20 let

12:00-17:00  -

Středa

6-20 let

 12:00-17:00  -

Čtvrtek

6-20 let

 12:00-17:00

Pátek

6-20 let

 12:00-17:00   -

KONZULTACE slouží k individuálním rozhovorům v kontaktní místnosti.
Po dobu individuálních konzultací je herna Klubu uzavřena.